09 April 2011

Jangan Tiru Orang!!!!!!

Okay! Dah tahu tajuk tu kan?! So,aku tengah marah giler!! Ada lah beberapa orang ni yang suka sangat COPY orang!! Eventhough kau bukan tiru aku tapi aku dapat agak yang orang tu juga terasa walaupun sebesar kuman!
jumpa di GOOGLE
Kau tak yang kau tu annoying(perkataan yang aku selalu salah eja)! Kau faham tak jangan TIRU!! Dah la siap kata "nah,aku jumpa!".
Google lagi


Kalau nak tiru pun beragak lah! Ni siap benda yang selalu kau guna pun kau tiru. Tolong lah faham. Eventhough kau tukar sikit je pun tapi apabila tuan pereka asal ternampak,dia perasan tahu!
 Aku cuma kesian je kat pereka yang terkena. Dia selalu nampak macam tak kisah tapi tak kan kau sendiri tak perasan.

Namapak ayat kat atas tu? Alasan paling 'MENARIK'!

Ayat di atas agak kasar tapi sesuai untuk KAU ! So,tolong lah jangan buat pereka-pereka yang lain pula terasa. Sekian.

p/s: picture ayat yang tiada caption tu aku amek kat Fieya punya Tumblr. Thanx Fieya!



No comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D