30 December 2011

Entri Khas Untuk Cik Lyssa Secret!

Annyeonghasayo! Salam!
Saya happy sangat sangat sangat! Nak tahu kenapa? Teruskan pembacaaan anda!
Sebelum nak teruskan, >KLIK SINI< and lepas tu >KLIK SINI<

Mula-mula agak terkejut jugak dalam sehari dah dapat banyak follower.
Tak expect apa-apa pun. Dulu pernah ada seorang follower unfollow balik.
Tapi tak apalah. Agak depress mula-mula.
Tapi dah tak kesah pun.

Kembali kepada topik<----- gaya yang selalu Tengku Iji guna ye.hehe.sowi
Saya terperasan something yang aneh dekat SHOUTBOX saya.
Ada blogger cakap dari blog Cik LYSSA.
So,saya jadi macam nak tahu something.
Godek punya godek, jumpa something!
>KLIK THIS<

Apalagi. Menjerit happy sehappy dalam bilik!
Hehe,sowi roomate saya! haha. Diorang terkejut!
Saya menjerit kegembiraan sampai terganggu kawan Fisioterapi yang nak exam esok.
Hehe,sowi ye bro! Saya exam lambat lagi! haha

So,dikesempatan ini, saya TENGKU IJI(nama sebenar dah kantoi kat blog Cik Lyssa) ingin mengucapkan RIBUAN TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMILIH BLOG SAYA YANG TAK SEBERAPA NI SEBAGAI BLOG PILIHAN BULAN DISEMBER 2011.

p/s: thanx a lot kak lyssa! Top 7 lagi..hehe..thanx ya!

4 comments:

  1. haha ! well .. tahniah Tengku iji ..
    rezeki berpihak kepada awak . setiap perkara , ada hikmahnya . jangan putus asa . ^_^

    ReplyDelete
  2. waahhh . TAHNIAH . Cehh <<<<< Nak jugakk Lyssa ucap congrates . kihkih . Tak de lah . Lyssa masuk blog awak best , sebab tuh Lyssa pilih . BTW . Teruskan berblogging yer . Tak mau cepat ptus asa :)

    ReplyDelete
  3. wahh ,, tahniah larhh .. saya pun mula follow awk time kak lyssa umumkan pasal 7 blog tuhh .. once again ,, congrates

    ReplyDelete

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D