03 March 2012

Yeah! Top 10 : Segmen Aku dan Lappy

Annyeonghasyo!
Happy hari ni. Bangun je pagi tadi, terus tengok blog abang FizGraphic.
Ops,lupa nak bagi tahu. Entri ni berkaitan dengan ini >KLIK<

Okay. Start balik.
Pagi-pagi buta tengah online, pastu nampak bro FizGraphic buat segmen.
Yang bestnya dapat doodle kepada peserta terpantas.

Disebabkan saya memang nakkan doodle, saya join cepat-cepat segmen ni.
Lepas tu,lepas je bangun tidur,asyik-asyik check kat blog bro kita ni.
At last, malam ni jugaklah aku baru perasan yang abang FizGaphic dah umumkan peserta.

Nak tengok peserta? >KLIK<
Ce tengok top 10 peserta tu.
Saya nombor 10! huhuhu
Top 10 tahu!

Akhir kata, terima kasih kepada FizGraphic kerana sudi buat segmen ni.
Kepada mereka yang terpilih, TAHNIAH untuk anda.
Apa lagi, jom BLOGWALKING!

No comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D