21 July 2012

Diari Research MD Twinning Programme

Annyeonghasayo!
Haish,dah masuk hari ketiga aku buat research.
Ada yang kata aku ni awal sangatlah.
WEI,ADA AKU KISAH?ADA AKU KACAU MASA DEPAN KAU?

Ok. Aku dah aim satu MD Twinning Program ni.
USM-KLE. 5 tahun dekat India.
Mula-mula aku memang tak minat nak pergi INDIA.
Tapi lepas aku tengok gambar and baca pasal USM-KLE, aku jadi nak pergi.
Entah,aku pun tak tahu aura apa yang datang.

TAPI. still masalah yang aku takut.
PENAJA. u know what, PENAJA.
Kawan aku, Afirul dapat MD USM-KLE.
Dia tengah cari penaja.
Aku dah alang-alang buat research, aku pun trylah usha biasiswa yang dapat menaja.

Again. MARA. Just bagi pinjaman boleh ubah TAPI pada tahun kedua.
Memang payah ler nak bayar tahun pertama.
Banyak kot. Dah lah elaun pun sendiri.
Aku dah buntu. Macam mana ek?

Sekarang aku ada 2 program yang aku rasa nak pergi.
Satu under kolej sendiri TAPI dekat INDON and ada DANA.
Haish,aku buat research je dulu.
Senang nanti lepas diploma.
Apa-apa pun still nak ke oversea.
AUSTRALIA, I STILL DREAM ABOUT YOU BUT EVERYTHING CAN CHANGE MY MIND.

No comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D