02 December 2012

Diari Kenangan Kek Cawan

Annyeonghasayo!
Hari ni tetibe teringat sangat pasal kenangan itu.

*Booth Cupcake*
Adik,meh la beli cupcake ni.
*senyum* (macam sedap je)
Boleh pilih mana yang cantik. Boleh bagi dekat cikgu atau kawan atau ehem ehem *senyum*
Berapa satu?
RM+. Kalau beli 3 dapat RM++
(ok juga ni. Lapar pun ada)
Saya nak satu. Nak yang biru.
Ok. Terima kasih. Ajak kawan datang ye.

*5 minit kemudian*
Hmm. Tadi akak tu kata boleh bagi dekat kawan atau ehem ehem.
Eh, ehem ehem? *senyum*
Boleh bagi dekat dia ni. *senyum*

Eh,adik nak beli lagi ke?
Ha'ah.
Nak beli untuk ehem ehem ye.
*senyum*
Kak,nak yang pink ni dengan yang ni.
Ok. Akak bagi discount untuk adik sebab ni mesti untuk ehem ehem.
Eh. *senyum* Terima kasih kak.
saya bagi dia yang lebih kurang macam ni

*Ternampak dia*
Awak, ikut saya kejap. Ada orang nak jumpa.
Eh,sape yang nak jumpa? Dekat mana?
Ikut je. Orang tu pemalu sikit.
Hmm. Ok.

Nah. *senyum* (kenapa gugup semacam ni)
Eh. Apa ni? Sapa bagi?
Orang yang nak jumpa awak tadi. Nama dia MHL.
MHL? Sapa tu?
Awak kena cari sendiri. Dia nak kenal dengan awak.
*malu* ish,bagi tahu lah. *malu*
Eh,awak kena cari sendiri. Ok. bye.
Awak,kejap. Ish.
nak purpose pakai cupcake boleh :P

*Jalan-jalan dekat booth lain*
Eh,dia pergi tanya budak kelas aku ke?
Ah,tidak. Kena lari dari dia *blushing*
Hehehehe*senyum*

Eh,dia senyum dekat aku ke?
*senyum sambil angguk*
(terima kasih)

*duduk di kerusi untuk berehat*
Alamak,dia dah tahu.
Macam mana ni. *blushing*
Sedap pulak cupcake ni.
Mesti dia suka.

Okay. Sampai sini sahaja yang saya dapat cerita.
Nantikan entri kenangan yang seterusnya.
Terima kasih. Jumpa lagi.

1 comment:

  1. hahaha saya pun tersenyum-senyum baca benda alah ni xD wakaka. sweet jee bagi cupcake kat perempuan tu :3 cerita pendek tapi comel. haha xD

    ReplyDelete

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D