14 January 2013

Segmen : Saya Blogger Negeri .......


Segmen ini dibawakan khas oleh Fizgraphic.
Segmen yang sangat awesome kerana tiada tarikh tutup!
And anda akan dikategorikan mengikut negeri anda!
Mari kita ikuti serba sedikit mengenai saya.

Saya berasal dari Kelantan, rumah di JOHOR dan belajar di Penang.
Saya sendiri pening nak pilih negeri mana. =.='
Okaylah, saya ikut alamat kad pengenalan. JOHOR!
Meh saya cerita apa yang ada dekat JOHOR!

sumber : www.jejaktrend.com
Sebagaimana yang sedia maklum, JOHOR ada LEGOLAND!
Tapi saya tak pernah pergi lagi. So, dapat cerita serba sedikit sahaja.
Legoland ialah tempat pelancongan yang baru lagi.
Tempat ni sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa yang gila dengan LEGO!
Saya dulu ada banyak koleksi lego tapi semuanya dah buang. Sebab dah old school.
Lagi pun adik-beradik semua dah besar.

sumber : majalahcuti.com

JOHOR PREMIUM OUTLETS!
Tempat untuk shopping barang branded dengan harga yang murah!
Tapi lagi sekali, saya tak pernah pergi pun.
Pernah nampak kat tepi highway.
Ada dapat maklumat daripada beberapa orang, tempat ni barang branded dia murah.
Bukannya murah macam kat pasal malam. Murah dari harga biasa je.
Tapi okaylah untuk sesiapa yang nak penjimatan dalam membeli barang branded.

sumber : www.rempah.com

Kita masuk bab makanan.
Istimewa mengenai makanan di JOHOR, we have LAKSA JOHOR!
Laksa bukan sekadar laksa ya. Orang JOHOR guna SPAGHETTI!
Nampak tak kekelasan JOHOR. huhuhu

Saya nak tag blogger seorang blogger JOHOR yang awesome :D
>Kak Innanie<

Sekian sahaja untuk segmen ini.
Terima kasih!

10 comments:

  1. done follow...follow la kite balik ye.. :)


    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete
  2. Singgah dari segmen y sama ^^
    dri Kelantan ^^ btw done follow awk!
    Jemput singgah sini gak yer ;)

    http://aichrah.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam sejahtera.. ^_^. selamat berkenalan kepada yang baru mengenali diri saya. Saya blogger dari terengganu tetapi sekarang menetap di melaka. jemput singgah ke rumah saya yang tak sebeberapa ini. Maaf juga lambat buat lawatan sebab sibuk dengan final exam..

    http://www.lokmanramli.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html

    ReplyDelete
  4. salam blogger dari Kelantan...bertandang dr segmen sama...Jemput ke Ladang "Pengemis Cinta"

    ReplyDelete
  5. dari negeri yang sama dan berkongsi hari lahir yang sama.. woww awesome!

    ReplyDelete
  6. datang dari segmen yang sama , blogger dari perak . done follow . jemput singgah dan follow blog saya --- > http://duniahatisaya.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  7. Berkunjung ,saya dari Johor =)

    http://www.ubaidullahjaafar.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-johor.html

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,
    Slm singgah dan Slm blogger.
    Done Follow. Dtg dr segmen yg sama, blogger dr Johor. Link


    Jemput join segmen sy yer di (Tengok sini).

    ReplyDelete
  9. haip! dayangdeno dtg dari terengganu! jauhnya johor... kakak deno tinggal di johor, di setia tropika.. kdg2 ke sana juga :)

    www.dayangdeno.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D