13 February 2013

Hantu KFC


Annyeonghasayo!
Seperti yang dijanjikan, saya nak cerita pasal KFC!
Bukan pasal hantu di KFC tetapi pasal peminat tegar KFC.

*Flash balik 11 Februari 2013
Sebelum naik bas untuk bertolak ke Penang, saya dan family ke KFC.
Huhuhu, so, sambut brithday dalam keadaan kelam kabut sikit.
Masa yang tinggal cuma 1/2 jam sebelum bertolak.
Serius saya happy sebab memang time tu mengidam KFC.



Usai tiba di Butterworth, saya amik bas rapid ke Kailan.
Sampai je Kailan terus cari KFC, memang nampak sangat peminat tegar!
Saya amik set Multigrain Combo for breakfast!
Seriously memang sedap! Saya suka sangat burger multigrain tu.
Inilah burger yang paling sedap yang pernah saya makan dekat KFC.
Anda semua kena cuba! Memang sedap tak terkira!

p/s: short entri sebelum ke kelas =.=

4 comments:

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D