19 February 2013

Voucher MPH RM50

gambar hasil curi dari Instagram classmate :P

Annyeonghasayo!
Nak tahu kenapa saya dapat Voucher MPH RM50? Baca entri sebelum ni [DI SINI]
Dah habis baca? Abaikan 'that' incident. Sekarang cerita pasal voucher.

Agak lama juga di MPH Gurney untuk gunakan voucher ni.
Di MPH Gurney tak best langsung sebab banyak novel English.
Kalau tak silap saya, MPH City Square lagi best sebab semua buku sama rata.
Komik pun sama rata di MPH City Square. Tapi saya sekarang di kolej.
Itu yang jadi masalah, nak tak nak, kena habiskan sebelum tamat tempoh.
Tarikh dekat voucher tu ialah tarikh dikeluarkan.. Expired bulan 4 tahun ni.


Ini jelah yang saya beli. Sumpah bosan dan tak best dekat MPH Gurney.
Kotak file tu saya beli untuk letak nota supaya nampak cantik.
Pensil warna tu penting untuk mewarna microorganism and yang berkaitan dengannya.
Saya hanya suka guna liquid paper slim sebab saya fixkan semua size peralatan dalam kotak pensil.
Highlighter saya pun bentuk slim macam tu tau. hahahaha
Novel? Entah, saya tak tahu kenapa pilih yang ada warna pink. Yang penting cover lawa.
Memang saya ni jenis judge book by it's cover. hahahaha
Kalau bab novel, saya hanya suka beli PTS punya keluaran.
Novel-novel di atas sebenarnya saya nak beli sejak tahun lepas cuma tak ada duit saja.

Saya tak tahulah bila saya dapat start baca dua novel tu.
Minggu ni test belambak dan banyak yang susah =.=
Memang kena burn the midnight oil semata-mata untuk study.
Padahal sebelum ni boleh je online sampai pagi buta. hahahaha
K la, setakat ni saja perkongsian hari ni.
Jumpa lagi :D

6 comments:

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D