05 March 2013

Sakit Jantung vs Kucing

Olla~

*tempat: hostel tingkat 2

*waktu: time balik kelas petang tadi

Apa pandangan anda dengan kucing tu? Matikah dia?

Itu yang menjadi persoalan kepada saya dan rakan-rakan tadi.

Mau sakit jantung fikir pasal kucing tu.

Dahlah penat naik tangga sebab rumah saya tingkat 4.

Kebetulan saya sedang pegang sebatang pen, saya cuba merungkai misteri.

Cewah, bajet macam forensiklah sangat. Hahahahaha

Saya ketuk kepala kucing tu dan....

Dan...........

Dan...........

Dan...........

"meow!" huhuhuhu, kucing tu marah.

Dia tidur rupanya. Hahahahahahaha

By the way, gambar tu saya ambil lepas saya letak beg dekat rumah dan turun balik sebab nak beli pisang goreng. Agaknya memang itu stail dia tidur kot. Teror lah kucing sekarang. Hahahahaha

8 comments:

  1. Memang betol adik nie...hihi..yang adik kacau kucing tu tido apahal sayang..karang marah ler kucing tu..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, saje nak testing kot2 dia mati keras ke. hahahaha :))

      Delete
    2. haha...kalau takat test tu dear..belai cara elok..karang mati sakit jantung kucing tu nanti..kan kesian..hihi :)

      Delete
    3. ahahaha, dua2 sakit jantung. hehehe

      Delete
  2. haha... nasib baik tak kena cakar dek kucing tu... hihi^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik kucing tu baik + comel :)

      Delete

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D