20 March 2013

Tumbuhan vs Kamera

Olla~
Hari ni agak happy sebab dapat hilangkan stress bersama-sama rakan sekelas. Tadi time jawab test Alternative & Complementary Medicine, kami stress dengan soalan esei. Tak dapat nak jawab. Dahlah lecturer tu nak jawapan bulat-bulat macam dalam nota. Ok, tolak ke tepi cerita tu. Saya nak cerita mengenai satu tumbuhan yang agak rare nak jumpa di garden kampus saya.



Cantikkan gambar di atas ni? Hehehe. Macam mana tak cantik dah kalau pandai cari sudut yang sesuai. Gambar ni kawan saya ambil. Saya mula-mula ambil gambar tak cantik langsung! Hahahaha, degil tak nak dengar cakap. Kawan saya pesan suruh ambil angle yang sesuai iaitu daripada bawah. Saya pun apa lagi ikutlah cakap dia.



Memang betul cakap dia kan? Ini gambar saya ambil. Tapi taklah secantik dia punya sebab dia pakai Iphone, saya pakai Sony. Anyway, kamera sebenarnya tak penting sangat. Yang penting kena pandai cari angle. Barulah nampak cantik!

Oh ya! Entri sambungan untuk Persiapan Sebelum Masuk Universiti Part 2 : Program Medical akan saya buat dalam tempoh 2 3 hari lagi sebab saya start cuti mid sem esok bersamaan keputusan SPM 2012. Kena tunggu saya free dulu ya. Jangan lupa baca entri Part 1 tu dulu ya.
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Sebarang pertanyaan, sila tinggalkan emel/link/fb/twitter anda.
Terima kasih sudi komen :D